2011. április 29., péntek

Robert Pattinson szerint jó lesz a Hajnalhasadás szexjelenete

Robert Pattinson szerint jó lesz a Hajnalhasadás szexjelenete Robert Pattinson azt ígéri, hogy a legközelebbi Alkonyat film, a Hajnalhasadás első részének várva várt, erotikus jelenetével mindenki meg lesz elégedve.

A brit színész a hét elején azt mondta, hogy azok, akik illegálisan megjelentettek képeket a filmből, azok nem is igazi rajongók. Pattinson azt is mondta, hogy senki sem fog csalódni, amikor meglátják Edward és Bella első szexuális „találkozását”.

„Elég hihetetlen. Láttam egy tervet a jelenetről, és a rendezőnek nagyon jó ötletei vannak hozzá.”

A napokban adtuk hírül, hogy Rob soha nem hitte volna, hogy a sorozat sikeres lesz, sőt, azt gondolta, hogy csak egy kis független filmről van szó. A színész azt hitte, hogy csak egy tiniknek szóló független film lesz belőle, egy úgynevezett „teen indie”´ project. Azért sem hitt az áttörésben, mert egyáltalán nem hallott még akkor a könyvsorozatról és annak sikeréről.

„Azt sem tudtam az elején, hogy hogyan játsszam el, mert azt gondoltam, hogy ez olyan tini dolog, ami végül lett is belőle. De úgy, hogy a rendező Catherine Hardwicke lett, és Kristen is szerepet kapott, azt hittem indie (független) film lesz. Azért mentem Los Angeles-be, mert nagyon kellett a pénz. Volt egy hatalmas taxiszámlám, és teljesen le voltam égve.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése