2011. április 4., hétfő

Jackson a breaking dawn-ról

Hát mióta kijött a Breaking Dawn , mindenki csak a filmre vár, arra hogy hogyan is végződik a sztori filmes adaptációja, hogy Robert és Kristen hogyan oldja meg az érzelmi és a fizikai kapcsolatokat amik behálózzák az utolsó Alkonyatos könyvet. Nem kell aggódnunk, Melissa a forgatókönyvíró most azon van, hogy a lehető legtöbbet kihozza a sztoriból és hogy a forgatókönyv könyvű legyen, főképp, mert Stephenie ott lesz a BD forgatásán. "Lesznek tollak" mondta egyszer Melissa nos aki olvasta a Breaking Dawnt tudja mit is jelent ez pontosan, szóval hogy nem hagyják ki a nászutat illetve annak eseményeit, erről már vitáztak is arra vonatkozólag, hogy az eddigi korhatárt mennyivel léphetik túl illetve hogy egyáltalán túlléphetik e. Mindenképpen mindenki kíváncsi a végeredményre, azonban Jackson is tökre jegelgeti a limonádéját, hogy lehűljön ugyanis a BD számára egyáltalán, mondjuk fogalmazzunk úgy, hogy nem közömbös, egy szóval tökre ki van miatta. Nyugi Team Jasperesek, nem karakterével fog észvesztően beájulni a forgatáson inkább csak mint Jackson, mint színész ül tűkön ha feljön a téma. Ezt egy interjú keretében el is mondta.

" Alig tudok várni a forgatások kezdetéig egyszerűen nem megy..-Juj nyuygi Jackson ne húzd fel magad- Nagyon kíváncsi vagyok Bella átváltozására, mert tudjátok ez az a téma ami az Alkonyat óta a levegőben függ és végre meghúzzuk az ejtőernyő zsinórját szóval landol téma a sztorink kelős közepébe. Mind e mellett tökre izgatott is vagyok kíváncsi vagyok arra, hogy Kristen Stewart hogyan fogja megoldani a dolgot. Kris hihetetlen színésznő és most átállhat a másik oldalra, hogy befejezze az átalakulását."

Na most már tudjuk, hogy Jackosn tényleg várja a BD-t talán jobban ki van mint mi Rajongók azonban ha már karakterének antik tinivámpír csajszi látja a jövőt megkérdezték Jacksont is, ugyanerről, ő azonban nem olyan király ebben mint Alice de azért nekimegy...

"A Breaking Dawn két része lesz az utolsó alkalom, hogy így együtt vagyunk, mi a Twilght Saga alatt egy nagy családdá váltunk, rengeteget viccelődtünk egymással, szinte mindig. Szomorú látni, hogy mindjárt vége ennek. A Twilight nagyon sokat jelentett számomra hiszen megismerhetett a közönség és megmutathattam ki is vagyok, rengeteget tanultam a forgatások alatt. Meg egyébként is én mindig is szerettem volna vámpírt játszani, mert szerintem nagyon király dolog és szórakoztató is."

Jah Jackson tökre egyetértek veled, teljesen egy családdá váltak és nemcsak a kameráknak szól a a jaj de jó hogy látlak hogy vagy arckifejezés amikor egy rendezvényen futnak össze a srácok. Barátságok is köttetek a stábtagok között ami az gondolom az egyik legfontosabb dolog egy ember életében. És igen Jackson valóban kár, hogy vége az Alkonyatnak, na de ne a jövőt nézzük hanem a jelent, vagyis hogy az Alkonyat sikeresebb mint valaha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése