2011. április 29., péntek

Rob Pattinson azt mondta, ismeri a brit királyi családot



Rob Pattinson azt mondta, ismeri a brit királyi családotRobert Pattinson (24) elárulta, régebben az Államokban azt tettette, hogy ismeri a királyi családot.

Az Alkonyat és a Vizet az elefántnak filmek sztárja elmondta, bár sohasem találkozott az uralkodó család egyetlen tagjával sem, az amerikaiakat könnyen meggyőzte ennek ellentétéről.

Pattinson a napokban a Jimmy Kimmel Live Show vendége volt.

„Nem emlékszem rá, hogy valaha is találkoztam volna velük. Ennek ellenére azt mondtam az embereknek, amikor az Államokba jöttem, hogy ismerem őket. És elhitték! Öt vagy hat évvel ezelőtt, mikor először jöttem Amerikába, alig voltak angolok. Már rengetegen laknak ott, de még mindig bedőlnek a tréfának az emberek.”

Egyéb dolog is történt, mikor a színész újonc volt az Egyesült Államokban, s éppen csak elkezdte az Alkonyatot forgatni. Elárulta, hogy gyűlölködő leveleket kapott, mikor kiderült, ő fogja alakítani Edward Cullent az Alkonyatban.

A brit színész, akit korábban a Harry Potter és a tűz serlege című filmben Cedric Diggory-ként láthattuk, azt mondja: sok rajongó nem akarta, hogy ő legyen a vámpírtörténet főhőse.

„Néhányan gyűlölködő leveleket küldtek, és az internet tele volt olyan rajongói kommentekkel, akik nem egyre csak azt hangoztatták, hogy nem akarnak engem látni. Aztán megjelent a trailer, és minden megváltozott. Az utálkozó levelek helyett jöttek a szerelmeslevelek.” – mesélte Robert a The Mirrornak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése