2011. április 2., szombat

robert mini interjú

Hogy érzed magad a világ legszexisebb vámpírjának a bőrében?
Robert: Egyáltalán nem tartom magam szexisnek. Sokáig nem éreztem magam vonzónak, hanem éppen ellenkezőjének!
Neeem, ez nem igaz!
Robert: Hidd el! A suliban egy igazi stréber fiú voltam, egyáltalán nem érdekeltem a csajokat. Igaz, ők se engem:inkább olvastam. Nem is hittem abban, hogy egyáltalán lesz egyszre egy lány, akit érdekelhetnék.
Mi több millió ilyen lány van!
Robert: Ez valami leírhatatlan! Állok a színpadon, és több százan sikítozzák a nevemet... Totál őrület! Nem tudom, mivel érdemeltem ki mindezt a sorstól, az égiektől, de igazán nagy megtiszteltetés számomra.
Amikor Bellával csókolóztok a vásznon, az annyira szenvedélyes, hogy úgy tűnik, az életben ezt nehéz felülmúlni...
Robert: Ez, sajnos, igaz... Milyen kínos...(nevet) A Twilight-ban volt egy csókjelenetem Kristennel, és már napokkal előtte szörnyen izgultam. Kevés lánnyal csókolóztam még a vásznon, így nem volt túl sok tapasztalatom ilyen téren. 
Hány évesen csókolóztál először a valóságban?
Robert: 12 évesen. De azt hiszem, csak később éreztem át igazán, milyen a jó csók.
És milyen?
Robert: Szerelmes, szenvedélyes, tüzes. De ezt 12 évesen még nem tudja az ember, csak később. De nem is kell sürgetni az időt:akkor az a csók volt jó... Előtte bezseléztem a hajam, hogy jobban tetsszem a lánynak- aki épp emiatt nem tudott beletúrni. :D Ennek ellenére nagyon büszke voltam az első csókra!
Mit üzensz a rajongóknak?
Robert: Csak egy csókot... (Kacsint, és már megy is tovább- de szerénysége, a visszafogottsága lenyűgöző. És noha ő tagadja, de az életben igenis szexi!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése