2011. március 18., péntek

mester hármas

Érzitek a súlyát annak, hogy ennyien rajonganak értetek?


Taylor: Persze,érezzük,de személy szerint nekem sosem jelentett terhet, ha példaképként tekintettek rám. Nem vagyok egy rebellis fickó: nem voltak , és most sincsenek eltitkolni való piszkos ügyeim. Egészségesen élek, vannak céljaim az életben - szerintem nincs oka aggodalomra annak, aki a pédámat akarja követni.


Robert: Amikor azt kérdezik, milyen érzés, hogy hirtelen ilyen népszerűek lettünk, nekem mindig az a hasonlat jut az eszembe, mintha egy tornádó kellős közepén lennénk mi maradunk egy helyben, és nyugiban bámuljuk,ahogy körülöttünk minden villámgyorsan változik. Jó egy kicsit mi is formálódunk, de tényleg csak egy kicsit. Nem gondolom,hogy nagy lenne rajtunk a teher.


Bárhol tüntök fel fanatikusok tömege vár rátok...

Robert: Ez igazán hízelgő,de azért elárulok valamit:amikor egy több ezres tömeg elkezd sikítani, az valami olyasmi lehet ,mint amikor az ördög kiszabadul a pokolból,és hozzálát a világ elpusztításához!

Kristen: Hála az égnek az esetem más: sokszor egész nyugodtan tudok sétálgatni az utcán!

A barátnőid könyörögtek már azért,hogy add meg nekik Robert vagy Taylor számát?

Kristen: Persze,sokszor.

Taylor: És megadod nekik?

Kristen: Csak ha átutalják a megfelelő összeget a bankszámlámra! Na jó természetesen viccelek.Mármint nem szoktam pénzért árulni a srácok elérhatőségeit,de már sokan próbálták megszerezni tőlem.

Robert, te komolyan parázol a rajongóktól?

Robert: Néha igen! Nem hiszem, hogy annyira különleges vagyok,hogy ennyien szeressenek.Nem értem őket. Én csak egy srác vagyok aki a fejébe vette, hogy filmekben fog játszani.

Jól kijönnétek azokkal a karekterekkel, akiket a Twilight-sagában alakítotok?

Kristen: Bella nagyon magának való lány, és persze én sem vagyokegy hatalmas particica, de ő túl visszafogott. Ettől függetlenül biztos nagyokat tudnánk beszélgetni. Lehet, hogy épp emiatt lennénk barátok?

Taylor: Én biztos jóban lennék Jacobbal, sok a hasonlóság a habitusunkat illatően.

Robert: Nem tudom, lenne Edwardhoz pár kérdésem. Furcsa fickó.

Milyen az a társ, akiért akár küzdeni is képesek lennétek?

Taylor: Elsősorban hűséges.

Robert: Főzzön jól!

Taylor: Az sem utolsó szempont! Szóval, én azokat a lányokat szeretem , akik természetesek - értsd ez alatt a kinézetüket vagy a viselkedésüket. Fontos az is, hogy őszinték legyenek, és merjék elengedni magukat.

Robert: Ne a sztárt lássa bennünk, ne a filmben megformált karakterbe legyen szerelmes , hanem valóban minket kedveljen.

Kristen: Nekem nincs kifejezett pasiideálom, még azt sem mondhatom, hogy bizonyos értékek fontosak számomra, mert általában csak úgy belém csap a villám, és már bele is zúgtam az illetőbe. Nincs recept - nem tudom , mikor, kibe, miért leszek szerelmes.

Melyik epizód forgatását élveztétek a legjobban?

Taylor: A Napfogyatkozásra már teljesen összeállt a csapat,olajozottá vált a gépezet, és több pénzt is szántak rá mint az előző két részre.

Kristen: Sokkal tapasztaltabbak is vagyunk mint korábban, és ez sokat segít. Könnyebben vesszük egymás jelzéseit, és gyorsabban tudunk reagálni.

Gondoltatok valaha arra, hogy hosszú vakációra mentek, vagy csak eltűntök egy időre a világ elől?

Robert: Szerintem ez nem lenne jó taktika. Ha elegem lenne a rivaldafényből, inkább a munkába temetkeznék.

Kristen: Ezzel egyetértek! Még mindig jobb addig ütni a vasat, amíg meleg, mint unatkozva megkattani valami isten háta mögötti helyen.Figyeld csak meg: a legtöbb híresség akkor csavarodik be, és kezd őrültségeket művelni amikor nincs mit tennie,túl sok a szabadideje és pénze van!

Taylor: Ha ilyesmin törnénk a fejünket, azt jelentené, hogy kiégtünk. Ettől még mindhárman nagyon messze vagyunk. Csak most indult a karrierünk, és annyiféle szerep van, amiben szeretnénk kipróbálni magunkat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése